Soma Belediye Başkanı Sercan Okur tatil boyunca ekiplerin çalışmalarını kamuoyu ile paylaştı.Okur, “Cadde ve sokaklarımız detaylı temizlik çalışmaları ile pırıl pırıl hale getirildi.Park ve yeşil alanlarımızın bakımı titizlikle yapıldı. Sokak hayvanları için besleme ve sağlık kontrolleri yapıldı.Bu süreçte park ve bahçeler, fen işleri ve temizlik işleri ekiplerimiz, Soma’nın daha temiz, daha güzel ve daha yaşanabilir bir yer olması için büyük bir gayretle çalıştı. Tatil demeden, mesai kavramı gözetmeksizin emek veren tüm çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ediyoruz.Soma için hep birlikte çalışmaya, güzellikleri birlikte yaratmaya devam edeceğiz.” dedi.